LAN vs Online – Wpływ na zakłady gier e-sportowych?

Kiedy pandemia koronawirusa zatrzymała wszystko w 2020 roku, e-sport pozostał w dużej mierze bez szwanku. Ponieważ wydarzenia sportowe na żywo zostały odwołane z powodu norm dotyczących dystansu społecznego, e-sporty przeszły do ​​formatu online. Niemal bezproblemowa zmiana była spowodowana wieloletnim doświadczeniem branży w organizacji wydarzeń online. Jak to wpłynęło na wydarzenia sieciowe LAN, jeśli chodzi o zakłady na e-sporty?

Zakłady na e-sporty dla LAN

Bukmacherzy przybywali do eSportu przynieść Volummi do swoich platform. Jednak przejście do sieci przyniosło znaczące zmiany w podejściu do zakładów. Obstawianie meczów e-sportowych online może znacznie różnić się od obstawiania graczy podczas wydarzenia na żywo. Istnieje wiele czynników  teleinformatycznych wpływających na mecze online, które nie występują w turniejach LAN.

Świetny ping

Zespoły nie mają problemów z pingiem w sieci teleinformatyczne LAN. Ale online to zupełnie inna bestia, ponieważ ping staje się niezwykle ważnym czynnikiem. Wybór serwera, lokalizacji graczy i problemy z internetem mogą powodować ogromne problemy dla zespołów . Na najwyższych poziomach małe zmiany w pingu mogą oznaczać różnicę między zwycięstwem na mapie a przegraną. Obstawiający mogą przeglądać media społecznościowe lub przestudiować przeszłe mecze drużyny, aby sprawdzić, czy stale mają problemy z połączeniem. Może to zawierać lub łamać zakłady w zakładach e-sportowych w oparciu o drużyny w turnieju LAN lub sieciowym online.

W meczach online może pojawić się gra międzyregionalna, a granie w pingi może być ważnym czynnikiem. 

Wcześniejsze wyniki online

Jak obstawiający powinni oceniać wyniki drużyny w Internecie? Najlepszym sposobem sprawdzenia ich formy jest sprawdzenie, jak przystosowali się do gry online. W pierwszym sezonie Dota Pro Circuit Alliance widziało niemal bezbłędną fazę grupową DPC online. Ale kiedy zespoły spotkały się w sieci LAN w ONE Esports Singapore Major , Alliance zbombardował. Niektóre zespoły radzą sobie lepiej w sieci w porównaniu z LAN. Obstawiający e-sporty mogą zarobić przyzwoite zyski, jeśli poprą te drużyny w meczach online, nawet w ważnych turniejach.

Trenerzy — tak czy nie?

Coaching był kontrowersyjnym tematem zarówno w CS:GO, jak i Dota 2. W zeszłym roku ESIC zbanował 37 trenerów za nadużywanie wizualnego błędu, który pozwolił im uzyskać informacje o ruchu wroga. Valve zareagowało zakazem obecności trenerów w tych samych pokojach, co gracze podczas oficjalnych meczów. Niedawno drużyny Dota 2 zastosowały zmianę zasad, która pozwoliła trenerom być obecni na tym samym stoisku, co gracze. Obecność trenera podczas gry MOBA może być nieoceniona, gdy śledzi on czasy, wybór przedmiotów i rozmieszczenie wrogów.

Trenerzy mogą zapewnić drużynie e-sportowej znaczną przewagę. 

Jak więc te informacje mogą pomóc graczom? Zrozumienie zaangażowania trenera w przygotowanie zespołu jest wskazówką, co ma nadejść. Posiadanie trenera może zapewnić znaczną przewagę w meczach online i powinno nieco przeważyć szanse na korzyść obstawiającego. Biorąc pod uwagę różnice między zakładami w meczach e-sportowych online lub sieci teleinformatycznej LAN, zmiany te wpłyną na kursy.

 

Udostępnij: